Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Senior Member
    Zarejestrowany
    May 2006
    Postów
    2,921

    Domyślnie Czego potrzebujesz???????

    Kruchosc wlosow - moze ja powodowac brak wapnia. Jedz wiecej warzyw lisciastych, nabialu, fasoli, orzechow i nasion.

    - Kruche paznokcie i wlosy, ziemista cera - w organizmie brakuje zelaza, waznego skladnika hemoglobiny, ktora stanowi budulec czerwonych krwinek. Zrodla zelaza to czerwone mieso, zielone warzywa lisciaste, orzechy, nasiona, kielki pszenicy, suszone morele, pokrzywa i szczaw.

    - Slabe, rozdwajajace sie wlosy i paznokcie - moga swiadczyc o braku krzemu. Wystepuje on we wloknach roslinnych i zbozach.

    - Slabe i czesto przetluszczajace sie wlosy - to pewnie wynik braku witaminy H (biotyny). Poszukaj jej w mleku, serze, brazowym ryzu.

    - Sucha, luszczaca sie, napieta skora, czasem tez wypadanie wlosow, wypryski - skorze brakuje niezbednych kwasow tluszczowych, ktorych organizm uzywa do natluszczania naskorka, tkanek i blon komorkowych. Kwasy tluszczowe znajdziesz w nasionach lnu, dyni, slonecznika, orzechach, soi i tofu.

    - Szara, zwiotczala skora, trudno gojace sie wypryski - moga swiadczyc o niedoborze witaminy A, ktora ma silne dzialanie wzmacniajace, regeneruje komorki naskorka, pobudza je do szybszej odnowy. Znajdziesz ja w zoltych owocach i warzywach, tluszczach zwierzecych, zoltku.

    - Blada, przezroczysta i zmeczona cera - brakuje ci kwasu foliowego. Znjadziesz go w zielonych warzywach, drozdzach, fasoli i grochu.

    - Ziemista, szara cera - jej kolor moze zalezec od witaminy B6, ktora potrzebna jest do produkcji czerwonych krwinek. Znajdziesz ja w bananach, watrobie, rybach i orzechach.

    - Odwodniona, slaba, zwiotczala skora - moze swiadczyc o niedoborze witaminy E, ktora jest silnym przeciwutleniaczem chroniacym skore przed wolnymi rodnikami powodujacymi jej przedwczesne starzenie. Jej naturalne zrodla: tluszcze roslinne, orzechy, nasiona, ziarna zboz, ciemnozielone warzywa.

    - Sklonnosc do pekania naczynek, siniakow, cieni pod oczami - prawdopodobnie brakuje ci witaminy K, niezbednej do prawidlowego krzepniecia krwi. Wystepuje z zielonych warzywach, jajach, olejach i jogurcie.

    - Zajady, popekana skora w kacikach ust, kruchosc wlosow i paznokci - moga swiadczyc o niedoborze witaminy B2. Poszukaj jej w nasionach zboz, drozdzach, watrobie i rybach.

    - Zapalenie skory, wykwity alergiczne - moga byc wynikiem niedoboru witaminy B3. Duzo tej witaminy jest w roslinach straczkowych, orzeszkach ziemnych, podrobach, drobiu i rybach, awokado i suszonych owocach.

    - Trudno gojace sie ranki i wypryski, nasilajacy sie tradzik - to efekt braku witaminy B5 oraz cynku. Szukaj ich w drozdzach piwnych, zoltkach, rybach, zbozach, suszonej fasoli, owocach morza i czarnej fasoli.

    - Tradzik, infekcje bakteryjne - byc moze w organizmie brakuje siarki, ktora stosowana jest w masciach pomagajacych tez na luszczyce, swierzb i wypryski. Jaja, mieso, ryby, mleko, czosnek, kapusta i cebula to naturalne zrodla siarki.

    - Przetluszczajaca sie skora i wlosy, tradzik, wysypki skorne - prawdopodobnie to brak miedzi powoduje zaburzenia w pracy gruczolow lojowych. Miedz wystepuje w ziarnach zboz i roslinach straczkowych.

    I co wam wyszlo cego wam brakuje?????

  2. #2
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Nov 2006
    Skąd
    z domu
    Postów
    4,073

    Domyślnie

    Cytat Napisał tutelitury
    Kruche paznokcie i wlosy, ziemista cera - w organizmie brakuje zelaza, waznego skladnika hemoglobiny, ktora stanowi budulec czerwonych krwinek. Zrodla zelaza to czerwone mieso, zielone warzywa lisciaste, orzechy, nasiona, kielki pszenicy, suszone morele, pokrzywa i szczaw.

    - Slabe, rozdwajajace sie wlosy i paznokcie - moga swiadczyc o braku krzemu. Wystepuje on we wloknach roslinnych i zbozach.

    - Slabe i czesto przetluszczajace sie wlosy - to pewnie wynik braku witaminy H (biotyny). Poszukaj jej w mleku, serze, brazowym ryzu.

    - Sucha, luszczaca sie, napieta skora, czasem tez wypadanie wlosow, wypryski - skorze brakuje niezbednych kwasow tluszczowych, ktorych organizm uzywa do natluszczania naskorka, tkanek i blon komorkowych. Kwasy tluszczowe znajdziesz w nasionach lnu, dyni, slonecznika, orzechach, soi i tofu.
    i to bybylo wszystko czego mi brakuje
    latwiej kobiete rozebrac wbrew jej woli, niz ubrac po jej mysli


  3. #3
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Skąd
    Hildesheim
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    jestem blada jak sciana :-> i wlasnie od niedawna zaczelam kuracje z witaminami i extra kwasem foliowym

  4. #4
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Postów
    441

    Domyślnie

    Mi chyba brakuje kwasu foliowego





    --------------------------------------------------------

  5. #5
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Aug 2006
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    11,385

    Domyślnie

    a ja biore Wit. ze skrzypem polnym - a na marginesie mi brakuje wytancowac sie cala noc na drugi dzien jak nowonarodzona a nie takie tam
    [img]http://b3.lilypie.com/1jDNp2.png[/img]
    Co moze przyniesc nowy dzien?? Dla Ciebie raj a dla mnie smierc...

 

 

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.1
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:38.